فرماندار شهرستان تفت خواستار حضور پرشور مردم شهرستان در راهپيمايي 22 بهمن شد.

به گزارش یزدفردا،"ابوالقاسم دهقان" در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت كه با حضور امام جمعه و مسئولان برگزار شد با تاكید بر حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن خواستار پی گیری جدی  بحث امنیت و ترافیك در این مراسم شد.

فرماندار تفت گفت: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات 12 اسفند و راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اراده ملی را به نمایش خواهند گذاشت و با این حرکت خط بطلانی بر تمام توهم‌ها و توطئه‌های مستکبران و استعمارگران جهان خواهند کشید.وی تصریح کرد: مردم در یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده خود بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.

ابوالقاسم دهقان اظهار داشت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگ الهی است که بر ملت ایران عطا شده و همه باید قدردان آن باشیم . وي تصریح کرد: ایران به برکت انقلاب اسلامی در طول 33 سال گذشته به دستاوردها و پیشرفت‌های علمی چشمگیری دست یافته و امروز تأثیر انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان کاملاً محسوس و مشهود است، مردم کشورهای عربی و اسلامی از شعارهای انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته و برای آزادی خود از چنگال پادشاهان و دیکتاتورها تلاش می‌کنند. در این جلسه همچنین مسیر هرساله راهپیمایی در تفت برای راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 10 صبح روز شنبه تعيین شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا